• Najnowsze informacje i ogłoszenia
    Najnowsze informacje i ogłoszenia


Najważniejsze metody Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 (NSP 2021) to samospis internetowy i spis przez telefon. Spisywaniem mieszkańców Polski będą się też zajmować rachmistrzowie. Ze względu na sytuację epidemiczną rozpoczną pracę w połowie maja i będą się kontaktować WYŁĄCZNIE przez telefon.

Obowiązek spisowy najlepiej wypełnić przez samospis internetowy w domu lub urzędzie gminy. Osoby, które preferują rozmowę telefoniczną, powinny zadzwonić na infolinię spisową dostępną pod numerem 22 279 99 99.

Jeśli jednak ktoś z ważnych powodów nie może spisać się z własnej inicjatywy i skorzystać z żadnej z tych opcji, powinien spodziewać się kontaktu ze strony rachmistrzów. Ich praca rozpocznie się w połowie maja. Do czasu poprawy sytuacji epidemicznej rachmistrzowie będą pracować wyłącznie z wykorzystaniem telefonu. Na terenie województwa mazowieckiego przewidziano wsparcie 2,5 tys. rachmistrzów spisowych.

Jak zweryfikować rachmistrza?

Rachmistrz telefoniczny rozpocznie rozmowę od przedstawienia się i wyjaśnienia, że dzwoni, aby przeprowadzić spis.

Przed rozpoczęciem zadawania pytań spisowych, rachmistrz poinformuje o możliwości weryfikacji jego tożsamości. Można to zrobić dzwoniąc na infolinię spisową pod numer 22 279 99 99, w aplikacji „Sprawdź rachmistrza” na stronie https://spis.gov.pl, a także na stronie internetowej Urzędu Statystycznego w Warszawie.

Następnie dla ostatecznej weryfikacji obu stron rozmowy rachmistrz zapyta o wybraną cyfrę z numeru PESEL. Dzięki temu rachmistrz będzie miał pewność, że rozmawia z właściwą osobą.

Rachmistrz nie ma prawa pytać o majątek, konta bankowe, dochody, wyposażenie mieszkania czy czas nieobecności w domu (np. wyjazdy na działkę).

Rachmistrz nie przyjdzie w maju i czerwcu.

Wizyty rachmistrzów w domach i mieszkaniach zostały zawieszone z powodu zwiększonego zagrożenia koronawirusem. Ostateczny termin uruchomienia tej formy zbierania danych będzie zależeć od poprawy sytuacji epidemicznej. Zmiana sposobu realizacji wywiadów będzie poprzedzona komunikatem służb statystyki publicznej podanym do publicznej wiadomości za pośrednictwem mediów lokalnych, stron internetowych i mediów społecznościowych urzędów miast i gmin na Mazowszu oraz Urzędu Statystycznego w Warszawie.

Nie daj się oszukać! Pamiętaj!

Jeśli spisałeś się już przez Internet - wypełniłeś formularz spisowy samodzielnie, zostałeś spisany przez współmieszkańców, w gminnym punkcie spisowym - lub poprzez Infolinię spisową (dzwoniąc na nią samodzielnie), Rachmistrz do Ciebie NIE ZADZWONI, ponieważ wypełniłeś już swój obowiązek spisowy.

Jeśli jednak, ktoś zadzwoni i przedstawi się jako rachmistrz, nie udzielaj odpowiedzi, rozłącz się i zgłoś ten fakt na Infolinii spisowej, w swoim urzędzie gminy/miasta lub na policję.
Również w przypadku wizyty w maju lub czerwcu osoby przedstawiającej się jako rachmistrz spisowy, nie wpuszczaj jej do domu i niezwłocznie zgłoś ten fakt na policję lub powiadom o tej sytuacji urząd gminy/miasta.

nfosigw 430wfosigw 430bip logo

  • stopka

Dane adresowe

Zakład Energetyki Cieplnej w Wołominie Sp. z o.o.
ul. Szosa Jadowska 49
05-200 Wołomin
tel. (22) 787 55 80/81
e-mail: sekretariat@zec.wolomin.pl

NIP: 125-09-10-324
REGON: 013139587
KRS: 0000203809
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIV Wydział KRS
Kapitał zakładowy - 20 152 000,00 zł
Pekao SA - 51 1240 6074 1111 0010 6379 1342
PKO BP - 97 1020 1026 0000 1402 0309 7169

facebook

Ważne telefony

Zgłaszanie awarii ciepłowniczych
tel. 22 787 55 80/81 wew. 115
w soboty, niedziele i święta oraz w godz. 15:00 - 7:00
tel. 532 565 748
tel. 22 787 55 80/81 wew. 117

Zespół Obsługi Klienta
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00
tel. 22 787 55 80/81 wew. 129

Dział Eksploatacji
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00
tel. 22 787 55 80/81 wew. 115

Sprzedaż żużla
tel. 22 787 55 80 wew. 119