Szanowni Państwo,
Zakład Energetyki Cieplnej w Wołominie Sp. z o.o. informuje, że spełniając Państwa prośby, uruchomił możliwość korzystania z usług dostarczania faktur oraz innej korespondencji w formie elektronicznej.
Faktura elektroniczna, zwana w skrócie e-fakturą, zawiera takie same dane jak faktura w wersji tradycyjnej i ma taką samą moc prawną jak faktura papierowa. Usługa ta jest także bardzo bezpieczna, co w obecnych niepewnych czasach pandemii odgrywa istotną rolę. W momencie aktywacji tej usługi, e-faktura zastępuje dotychczasową, papierową formę tego dokumentu.
Usługa e-korespondencja jest bezpłatna. Umożliwia uzyskanie natychmiastowej informacji o ilości zużytego ciepła i wynikających z tego tytułu należnościach. Zapewnia również możliwość szybkiej wymiany innej korespondencji pomiędzy ZEC a Odbiorcą.
KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z USŁUGI E-KORESPONDENCJA
Każdy Odbiorca posiadający zawartą z ZEC w Wołominie Sp. z o.o. umowę sprzedaży ciepła, ma możliwość otrzymywania e-faktur oraz prowadzenia innej korespondencji z ZEC w formie elektronicznej.
KORZYŚCI Z USŁUGI E-KORESPONDENCJA
- Szybki i wygodny obieg dokumentów.
- Troska o środowisko – e-faktura to mniejsze zużycie papieru, ochrona drzew i środowiska.
- Ułatwienie planowania wydatków – e-faktura przesyłana jest na wskazany przez Odbiorcę adres e-mail niemal natychmiast po jej wystawieniu.
- Eliminacja opóźnień w doręczaniu faktur.
- Brak konieczności gromadzenia papierowych dokumentów – e-faktury możemy katalogować na dysku komputera, przez co nie zajmują miejsca i są zawsze pod ręką.
- Brak ryzyka niepożądanego ujawnienia danych Odbiorcy – dzięki e-fakturze mamy pewność, że dokument nie trafi w niepowołane ręce i nie zostanie zagubiony lub zniszczony.
JAK URUCHOMIĆ USŁUGĘ E-KORESPONDENCJI
Aby uruchomić usługę e-korespondencji należy:
1. Zapoznać się z treścią „Regulaminu e-korespondencji obowiązującego w Zakładzie Energetyki Cieplnej w Wołominie Sp. z o.o.”, dostępnym na stronie internetowej www.zec.wolomin.pl.
2. Wypełnić, podpisać i dostarczyć do siedziby ZEC w Wołominie Sp. z o.o. załączony do niniejszej korespondencji „Wniosek o przesyłanie faktur oraz innej korespondencji drogą elektroniczną”. Wniosek dostępny jest również w siedzibie ZEC oraz na naszej stronie internetowej www.zec.wolomin.pl.
W przypadku złożenia wniosku, o którym mowa w punkcie 2, przed uruchomieniem usługi przeprowadzana jest weryfikacja poprawności funkcjonowania komunikacji elektronicznej zgodnie
z § 3 punkt 7 i 8 Regulaminu. Po pozytywnej weryfikacji, faktury, jak również inna korespondencja pomiędzy ZEC a Odbiorcą, będzie prowadzona w formie elektronicznej.
JAK ZGŁOSIĆ ZMIANĘ ADRESU E-MAIL, NA KTÓRY DOSTARCZANA JEST E-KORESPONDENCJA
Aby zgłosić zmianę adresu e-mail należy:
1. Wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć do siedziby ZEC w Wołominie Sp. z o.o. „Wniosek o wprowadzenie zmiany w danych teleadresowych dla przesyłania faktur oraz innej korespondencji przesyłanej drogą elektroniczną”. Wniosek dostępny jest w siedzibie ZEC oraz na naszej stronie internetowej www.zec.wolomin.pl.
JAK ZREZYGNOWAĆ Z USŁUGI E-KORESPONDENCJA
Aby zrezygnować z usługi e-korespondencja należy:
1. Wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć do siedziby ZEC w Wołominie Sp. z o.o. „Oświadczenie o rezygnacji z przesyłania faktur oraz innej korespondencji drogą elektroniczną”. Oświadczenie dostępne jest w siedzibie ZEC oraz na naszej stronie internetowej www.zec.wolomin.pl.
Zachęcamy Państwa do aktywowania usługi e-korespondencja, dzięki czemu wspólnie przyczynimy się do ochrony środowiska i oszczędzimy swój czas.
Dodatkowe informacje na temat usługi e-korespondencja można uzyskać pod numerem telefonu 22 787-55-80/81 wewnętrzny 129 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00).