• Witamy w Strefie Klienta
    Witamy w Strefie Klienta

Szanowni Państwo,

Zakład Energetyki Cieplnej w Wołominie Sp. z o.o. informuje, że spełniając Państwa prośby, uruchomił możliwość korzystania z usług dostarczania faktur oraz innej korespondencji w formie elektronicznej.

Faktura elektroniczna, zwana w skrócie e-fakturą, to dokument, który zamiast na papierze Odbiorca otrzymuje w wersji elektronicznej jako plik PDF wysłany na e-mail. Zawiera takie same dane i ma taką samą moc prawną jak faktura papierowa.
W momencie aktywacji tej usługi, e-faktura zastępuje dotychczasową, papierową formę tego dokumentu.

Usługa e-korespondencja jest bezpłatna. Umożliwia uzyskanie natychmiastowej informacji o ilości zużytego ciepła i wynikających z tego tytułu należnościach. Zapewnia również możliwość szybkiej wymiany innej korespondencji pomiędzy ZEC a Odbiorcą.

KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z USŁUGI E-KORESPONDENCJA

Każdy Odbiorca posiadający zawartą z ZEC w Wołominie Sp. z o.o. umowę sprzedaży ciepła, po złożeniu stosownego wniosku, ma możliwość otrzymywania e-faktur oraz prowadzenia innej korespondencji z ZEC w formie elektronicznej.

KORZYŚCI Z USŁUGI E-KORESPONDENCJA

-      Szybki i wygodny obieg dokumentów.

-      Troska o środowisko – e-faktura to mniejsze zużycie papieru, ochrona drzew
i środowiska.

-      Ułatwienie planowania wydatków – e-faktura przesyłana jest na wskazany przez Odbiorcę adres e-mail niemal natychmiast po jej wystawieniu.

-      Eliminacja opóźnień w doręczaniu faktur.

-      Brak konieczności gromadzenia papierowych dokumentów – e-faktury możemy katalogować na dysku komputera, przez co nie zajmują miejsca i są zawsze pod ręką.

-      Brak ryzyka niepożądanego ujawnienia danych Odbiorcy – dzięki e-fakturze mamy pewność, że dokument nie trafi w niepowołane ręce i nie zostanie zagubiony lub zniszczony.

JAK URUCHOMIĆ USŁUGĘ E-KORESPONDENCJI

Aby uruchomić usługę e-korespondencji należy:

  1. Zapoznać się z treścią „Regulaminu e-korespondencji obowiązującego
    w Zakładzie Energetyki Cieplnej w Wołominie Sp. z o.o.”
    , dostępnym na stronie internetowej 
    .
  2. Wypełnić, podpisać i dostarczyć do siedziby ZEC w Wołominie Sp. z o.o. „Wniosek o przesyłanie faktur oraz innej korespondencji drogą elektroniczną”. Wniosek dostępny jest w siedzibie ZEC oraz na naszej stronie internetowej .

W przypadku złożenia wniosku, o którym mowa w punkcie 2, przed uruchomieniem usługi przeprowadzana jest weryfikacja poprawności funkcjonowania komunikacji elektronicznej zgodnie z § 3 punkt 7 i 8 Regulaminu. Po pozytywnej weryfikacji, dostarczanie faktur, jak również inna korespondencja pomiędzy ZEC a Odbiorcą, będzie prowadzona w formie elektronicznej.

JAK ZGŁOSIĆ ZMIANĘ ADRESU E-MAIL, NA KTÓRY DOSTARCZANA JEST
E-KORESPONDENCJA

Aby zgłosić zmianę adresu e-mail należy:

  1. Wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć do siedziby ZEC w Wołominie
    Sp. z o.o. „Wniosek o wprowadzenie zmiany w danych teleadresowych dla przesyłania faktur oraz innej korespondencji przesyłanej drogą elektroniczną”. Wniosek dostępny jest w siedzibie ZEC oraz na naszej stronie internetowej 
    .

JAK ZREZYGNOWAĆ Z USŁUGI E-KORESPONDENCJA

Aby zrezygnować z usługi e-korespondencja należy:

  1. Wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć do siedziby ZEC w Wołominie
    Sp. z o.o. „Oświadczenie o rezygnacji z przesyłania faktur oraz innej korespondencji drogą elektroniczną”. Oświadczenie dostępne jest w siedzibie ZEC oraz na naszej stronie internetowej 
    .

Zachęcamy Państwa do aktywowania usługi e-korespondencja, dzięki czemu wspólnie przyczynimy się do ochrony środowiska i oszczędzimy swój czas.

Dodatkowe informacje na temat usługi e-korespondencja można uzyskać w siedzibie ZEC oraz pod numerem telefonu 22 787-55-80/81 wewnętrzny 129 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00).

nfosigw 430wfosigw 430bip logo

  • stopka